HTML

Nőkovács-gasztro

Ételek készítése azoknak a nőknek, akik szeretnének megtanulni főzni és azoknak a férfiaknak, akik szeretnének, vagy rákényszerülnek.:-)

Friss topikok

  • Nőneklenni: @Pickles: Pontosan mit szeretnél tőlem,mire vársz?:-) (2014.01.20. 16:40) Az alap- a rántott hús :-)
  • Nőneklenni: @élhetetlen: Kérlek, olvasd el figyelmesebben!:-) Nem azt írtam, lehűtöm (hidegre).:-) Nekem ez a ... (2014.01.19. 21:34) Az alap- a pörkölt

Inditó

2014.01.15. 17:40 Nőneklenni

Manapság nem divat a főzés. Rengeteg helyről kapok jelzést, a nők nem főznek. Nem tudnak, nincs kedvük.

Az első döbbenet néhány éve ért, amikor is középkorú nőktől hallottam, márpedig ők nem főznek, ha a férfi enni akar, főzzön magának, vagy vegyen mirelitet.

A következő riportot néhány napja láttam. Bár már régóta fontolgatom egy "alblog" indítását a főzés témakörében, ez adta meg a végső lökést.

Mennyire tudunk főzni?

Pedig a főzés abszolút nem ördöngösség és a nő egyik gondoskodási megnyilvánulása.

A férfiak nagyon is értékelik.

A receptek saját, kipróbált ételek leírásai, többnyire mértékegység nélkül.:-) 

Ne ijedj meg, feleslegesnek tartom a súlyok méricskélését!

Jellegüket tekintve többnyire magyarosak. Ha az alapételeket meg tudod főzni, bármit meg tudsz.

Az interneten, vagy könyvben közölt receptek leírásai szabványok és egyéni ízlés szerint történnek, én jobban szeretem a saját ízlésem szerint - szabadon- formálni az ételeket.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nokovacs-gasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr765759510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása